Opti-Ranking ja Kadetit Kuopiossa 26.-27.8.

Kuopion kisareissu oli ihan paras!

Perjantai – Kisavalmistelut alkoivat päivää ennen lähtöä, kun pakkasimme veneet traileriin. Trailerin pakkaaminen sujui tosi hyvin ja porukka oli innoissaan lähdössä reissuun. Perjantaina iltapäivällä lähdin suoraan koulun jälkeen juna-asemalle kohti Kuopiota. Junassa olivat myös kaverini Muusa ja valmentajat Lili ja Pablo. Junassa minulla oli hyvät eväät ja matka meni aika nopeasti. Kun olimme perillä lähdimme meidän airbnb vuokrakämpälle. Kämpällä pakkasimme tavarat seuraavalle kisapäivälle ja lähdimme porukalla purkamaan trailereita. Trailerin purkaminen sujui hyvin. Kello oli paljon ja ehti tulla pimeää, ennen kuin lähdimme takaisin kämpälle.

Lauantai – Aamulla lähdimme rantaan ja rigasimme veneet. Lauantaina ei tuullut paljoa, ehkä 2-3 m/s , joten saimme vain kaksi lähtöä tehtyä. Olisin halunnut kisata vielä kolmannen, mutta oli tosi kiva päivä kuitenkin. Toinen lähtö meni superhyvin! Illalla kävimme vielä ravintolassa syömässä hössäläisten kanssa. Lauantaina oli Venetsialaiset ja näimme myös ilotulitusraketteja.

Sunnuntai – Aamu oli kiireinen, kun piti pakata kaikki tavarat mukaan. Sunnuntaina oli ihan pläkä ja saatiin vaan yksi lähtö maaliin. Toinen lähtö keskeytettiin heikon tuulen takia. Kisojen jälkeen taksi vei meidät juna-asemalle ja hyppäsimme Helsingin junaan.

Kuopion reissu oli ihan paras! Jospa tällaisia reissuja tulisi lisää.😊

Saimi Pudas

Tulokset manage2sailissa

Lue lisää: Opti-Ranking ja Kadetit Kuopiossa 26.-27.8.